معتمد آریا بالقوه گلشیفته فراهانی است.
 
عاشورایی شویم
 
 

دوباره با خبر شدیم که خانم معتند آریا در جشنواره ای در ایتالیا کشف حجاب کرده است و این بار با عرض معذرت بیشتر برهنه شده است . خانم معتمد آریا نشان داده است که بالقوه یک گلشیفته ی دیگر است و باید منتظر بود تا در آینده بیشتر از این خانم سینمای سخیف ایران شنید .

اما در ادامه به گوشه ای از موضع گیری ها و فعالیت های ضد فرهنگی چند سال اخیر معتمد آریا می پردازیم . فاطمه معتمد آریا زن فمنیستی است که با بازی خوب در فیلم ها و سریال های مختلف توانست به نان و نوایی برسد و بازیگر معروفی در کشور شود . او در همان ابتدا که حتی سینمای ایران به این اوضاع ضد فرهنگی نرسیده بود با ساختار شکنی با بلوز و شلوار در فیلم ها حاضر می شد . او در سالهای بعد پا را فراتر گذاشت و در مصاحبه ای اعلام کرد «که سینمای ایران به دلیل نداشتن سکس و مشروب جذابیت ندارد البته من در این زمینه تلاشهایی کرده ام و در فیلمی با در آغوش گرفتن نوجوانی این سنت شکنی را انجام داده ام .»

این خانم فمنیست در انتخابات 88 مشاور امور زنان ستاد موسوی بود و با زهرا رهنورد و معصومه ابتکار همکاری می کرد و وقت قابل توجه ای از فیلم انتخاباتی موسوی به حرفهای این خانم و زهرا رهنورد اختصاص داشت.

او در این فیلم می گوید «که من اگر تنهایی به شهرستان بروم اجازه رفتن به هتل را ندارم مگر اینکه یک مرد همراه من باشد پدر یا برادر و یا شوهر این نقض حقوق زن است »و در تایید این حرفها خانم رهنورد می گوید «که بدتر از این تو حتی مالک بدن خود نیستی چون اگر بخواهی عمل جراحی انجام بدهی باید پدر یا شوهرت اجازه بدهد .»

خانم معتمد آریا پس از فتنه 88 به عنوان اعتراض در  جشنواره ی کن فرانسه کشف حجاب کرده و با نماد سبز جلوی دوربین می رود .

بی عفتی های این به اصطلاح هنرمند به اینجا ختم نمی شود و پس از افتضاح گلشیفته فراهانی برای اینکه از این کاروان عقب نیفتد در جشنواره ای در فرانسه توسط مجری مرد این برنامه بوسیده می شود و پس از دریافت جایزه می گوید : «همه ی ما دلیل مشترکی برای با هم بودن داریم بی انکه بیاندیشیم به چه زبانی صحبت می کنیم و یا در کدام کشور زندگی می کنیم بی انکه بگوییم در سرزمینمان سیاستمداران چه چیز را بین خودشان بده بستان می کنند .»

معتمد آریا در اخرین افتضاحش که در ایتالیا انجام شد کاملا کشف حجاب کرده و جلوی دوربین ها حاضر شد.

با این پتانسیل خانم آریا باید منتظر رادیکال شدن این بازیگر باشیم .

اما تاسف اصلی با توجه به تجربه های قبلی را باید از دست سینما و تلویزیون جمهوری اسلامی ایران خورد که با پهن کردن فرش قرمز و دعوت از این بازیگران معلوم الحال و دادن نقش های مذهبی و با حجاب کامل به تطهیر این چهره ها می پردازند .

در آخر با عرض معذرت از خانواده های شهدا و مردم شریف ایران شما را به دیدن تصاویر این فمنیست بی حیا دعوت می کنم .

                         

                                معتمد اریا در جشنواره کن با نماد سبز سال 88

               

                               بوسیدن معتمد آریا در جشنواره ای در فرانسه سال 90

              

              

                        

                                                جدیدترین افتضاح معتمد اریا در ایتالیا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, :: 12:15 :: توسط : تورج قیداری

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشورایی شویم و آدرس ashoora.10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 7772
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1